Stel je voor: je werkt bij een zorginstelling en je hebt een dringende vraag over een ICT-systeem, je arbeidsvoorwaarden of zorgproces. Je hebt al uren gezocht in verschillende systemen, maar je kunt de juiste informatie niet vinden.
Frustrerend, toch?
Meestal is alle informatie binnen een organisatie wel beschikbaar, maar is de vraag vooral: waar moet ik zoeken, is het antwoord wel volledig, kijk ik naar de laatste stand van zaken, of waarom moet via een ingewikkeld support-systeem mijn vraag indienen om antwoord te krijgen?
KennisPro is hét antwoord. Een Chatbot die laagdrempelig de informatiebibliotheken van uw organisatie beschikbaar maakt, zonder gedoe.
Altijd beschikbaar, direct antwoord
Eén plek, geen formeel proces
De juiste informatie, de juiste versie
Dialoog, doorvragen, helder taalgebruik
KennisPro biedt meer dan alleen toegang tot informatie. Onze chatbot creëert een echte dialoog met de gebruiker. Stel je voor dat je een vraag stelt en de chatbot past zich aan jouw taalniveau aan, vraagt om verduidelijking en leert van elke interactie.
Informatie ontsluiten met AI is op zichzelf al goed mogelijk. In de praktijk van een organisatie is het echter wenselijk om grip te hebben op dit proces. Niet alle informatie mag ontsloten worden, je wilt zeker weten dat de meest recente informatie wordt gebruikt, hoe wil je omgaan met privacygevoelige informatie of zijn gevoelige onderwerpen die vragen om een persoonlijk gesprek i.p.v. een antwoord op de vraag. Kortom er zijn business-rules nodig om de informatie op de goede manier bij de gebruiker te krijgen. Met KennisPro zijn deze regels eenvoudig in te richten en zo houdt de organisatie grip op de informatie.
KennisPro stelt organisaties in staat om verschillende bronnen te koppelen, want informatie staat niet op één plaats staat is dat informatie: denk aan documentbibliotheken, leermanagementsystemen en supportsystemen. Allemaal kunnen ze aan KennisPro worden gekoppeld en samen vormen ze een integrale kennisbank voor KennisPro.
Richting de gebruiker kan de KennisPro op verschillende manieren beschikbaar gemaakt worden. Denk aan Intranet, Teams, Whatsapp of een eigen App. Multi-channel input en Multi-channel output.
Laagdrempelig in gebruik, kwalitatief goede antwoorden
HR heeft meer ruimte voor de complexer vraagstukken
Wilt u contact met ons, heeft u een vraag? Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.